HomeHome  PortalPortal  StatsStats  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 MY fake chatbox ((better) incomplete)

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Spork
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: MY fake chatbox ((better) incomplete)   Wed Oct 22, 2008 6:39 pm

updated one-

Spork forums




This is a website for sporks. enjoy the sporks


OMG IM IN A SPORK


Anyhoo yeah so here



ChatBox

log in
auto refresh

Saige: hey guys
Spork: yo
Saige: cereal
eyeCube: hey thats my website! >:[
Chris R.: omg spork your so immature, c'mon saige lets make-out
Sinister96: wtf...chris your INTERNET DATING YOU CANT MAKE OUT
Spork: seriously
Saige: dont you make fun of my man sinister!
eyeCube: im scared...
~DiamondDude~: not bad forums man
Chris R makes out with saige
[b]Spork:
omfg
Chris R.: dude DD this forum is even worse than noob after the hack!
eyeCube exited the chat
[b]Sinister96 slaps chris
[b]Spork kicked Chris R.
[b]Saige:
:)
~DiamondDude~: i can ban you on DDNN!
Chris R. has joined the chat
[b]Chris R.:
omg you suck
Spork has given moderator powers to ~DiamondDude~
[b]Sinister96:
guys i have a new holloween banner on my forum Very Happy
Dragonzrcool has joined the chat
[b]Dragonzrcool:
hey guys
Saige: hey
~DiamondDude~: woot mod powers!
Spork: nice banner btw sinister
Chris R.: dragonz registered here too???
Sinister96: yep, its a pretty tight forum. btw ty @spork
Dragonzrcool: yes i did
Saige: lol
Chris R.: join my forum too!
Spork: chris...your so desparite...
~DiamondDude~: btw i created a new yoyo account
Sinister96: congratulations...
Chris R.: spork your just jealous you dont have a girlfriend
Dragonzrcool: yeah he does, its foon!
Saige: brb
Foon has joined the chat
[b]~DiamondDude~:
lmao..brb
Spork: WTF???
Saige: back
Foon: hey guys, im new, wuts up?
Dragonzrcool: not much
Chris R.: same here
Sinister96: just chatting
Spork: it confuses me how everyone is acting normal...WHEN THERES A FOON IN HERE!
Saige: dude, theres a spork in here too
Foon: lol
Dragonzrcool: dragonz own
Sinister96: erm...spork an foon...lol
Chris R.: :0
Spork: omfg...foon has to be a joke...
Foon: nope
Saige: lol
Sinister96: im not really a fan of dragons
Dragonzrcool: how dare you...
Spork: thats it im checking the email and IP
Foon: NOO DONT
Chris R.: this is gonna be good
Saige: um...i didnt do it!!!!
Spork: SAIGE! i knew it >:)
Foon has been banned by spork
[b]Sinister96:
harsh...
Dragonzrcool: >Sad
Saige: lmao
Chris R.: ah. it was saige.
>>Havok<< has joined the chat.
[b]>>Havok<<:
sup?
~DiamondDude~: back
Dragonzrcool: nuthin
Chris R.: hey man
Sinister96: did you see my new banner havok?
Saige: hey spork check your pms.
Spork: ok...




[b]pms



[no title] from saige: chris is such a loser.
RE:[no title] from spork: i know right?
RE:[no title] from saige: yeah, he had a fight with me on yoyo
RE:[no title] from spork: lol, anyway i gotta keep chatting, so pm me later.
RE:[no title] from saige: i like you now...
RE:[no title] from spork: lolfawkyou


ChatBox

log in
[/b]auto refresh

>>Havok<<:
i hate being left out of conversations...what did she say spork?
Spork: erm...nuthing...
~DiamondDude~:oookkkaayyy
Sinister96: wtf
Chris R.: i am gay btw
Spork: okay everyone! BAN TiME!!!
~DiamondDude~ has been banned from the chatbox by spork
Saige has been banned from the chatbox by spork
>>Havok<< has been banned from the chatbox by spork
Chris R. has been banned from the chatbox by spork
Dragonzrcool has been banned from the chatbox by spork

Spork: omg that was so fun! Very Happy
Well..everyone has been unbanned from the chatbox
Sinister96 has joined the chat
Sinister96: what the fuck fuck i like cussing fuck
Chris R. has joined the chat
Chris R.: penis join my forum penis
Spork: wtf...
Saige has joined the chat
Saige: why did oyu ban me? i thought we had something special...
Sonister96: WTF i thought spork liked foon and siage liked chris!!!?!?!
Chris R.: penis bomb sexual intercourse
Spork:OMG!!!!!!!! this never happened!!
George Lopez has entered the chat
Chris R.: love guys gay penis sex i love guys penis!
George Lopez has exitted the chat
Spork: yep, there gos yet ANOTHER unexpecting forum member.
Sonister96: btw WHY THE FUCK IS MY USERNAME SONISTER??
Saige: lmao
Spork: hehe...
Sonister96: the fuck...
>>havok>> has joined the chat
>>havok>>: why the freak is my username wrong??
Spork: okay...enough joking...lol
Chris Q.:penis
>>havok>>: chris Q?????
Spork: bomb time!!!
Spork: BOOM

mesages cleared by spork
Spork: man its fun being me
everyone has been banned
everyone jas been unbenned
Spork:FULL HOUSE
Tigerdude has joined the chat
Saige has joined the chat
>>havok<< has joined the chat
Sinister96 has joined the chat
Musera has joined the chat
Pilot has joined the chat
DD has joined the chat
Billy bob has joined the chat
Spork:ermm...STOP PLZ
Tigergal has joined the chat
Chris R. has joined the chat
Zekgames has joined the chta
coolman has joined the chat
Hucota7 has joined the chat
Samisam has joiend the chat
Jango has joined the chat
Dragonzrcool has joined the chat
Kamikazikaos has joined the chat
Wassimkatbey has joined the chat


Spork: holy fucking shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Everyone uncool has been banned from the chat
Sinister97: woot im cool!
Chris R.: me too!
Spork: oh my bad
Chris R. has been banned from the chat
Saige: internet dating! internet dating! internet dating!
Musera: woot...?
Spork: alright...updating this fake chatbox is getting a little boring..
Pilot: wha???

TO BE CONTINUED...


Last edited by Spork on Tue May 04, 2010 1:52 pm; edited 2 times in total
Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: MY fake chatbox ((better) incomplete)   Fri Oct 24, 2008 8:41 am

lol
Back to top Go down
Spork
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: MY fake chatbox ((better) incomplete)   Fri Oct 24, 2008 6:38 pm

Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: MY fake chatbox ((better) incomplete)   Fri Oct 24, 2008 6:43 pm

Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: MY fake chatbox ((better) incomplete)   Fri Oct 24, 2008 6:44 pm

lol
Back to top Go down
Spork
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: MY fake chatbox ((better) incomplete)   Fri Oct 24, 2008 6:47 pm

Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: MY fake chatbox ((better) incomplete)   Fri Oct 24, 2008 6:51 pm

brian112
Back to top Go down
Spork
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: MY fake chatbox ((better) incomplete)   Fri Oct 24, 2008 6:52 pm

WTF??? i got a lot more friends on yoyo
Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: MY fake chatbox ((better) incomplete)   Fri Oct 24, 2008 6:54 pm

<a href="http://www.ProfessionalAnimations.com"><img src="http://www.ProfessionalAnimations.com/GAimage/animations/cartoons/bart-02.gif" width="60" height="106" border="0" alt="Animations - bart-02"/></a>
Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: MY fake chatbox ((better) incomplete)   Fri Oct 24, 2008 6:54 pm

grr
Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: MY fake chatbox ((better) incomplete)   Fri Oct 24, 2008 6:57 pm



Last edited by Sinister 96 on Fri Oct 24, 2008 6:58 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Spork
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: MY fake chatbox ((better) incomplete)   Fri Oct 24, 2008 6:58 pm

Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: MY fake chatbox ((better) incomplete)   Fri Oct 24, 2008 6:59 pm

lol
Back to top Go down
Spork
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: MY fake chatbox ((better) incomplete)   Fri Oct 24, 2008 6:59 pm

Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: MY fake chatbox ((better) incomplete)   Fri Oct 24, 2008 7:04 pm

-----------------------------------------------\
I >
I------------------------------------------------\
I I____I I I
I I I I
I____I I_______I
Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: MY fake chatbox ((better) incomplete)   Fri Oct 24, 2008 7:04 pm

nooo my gun got messed up
Back to top Go down
Spork
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: MY fake chatbox ((better) incomplete)   Fri Oct 24, 2008 7:09 pm

LMAO!!1
Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: MY fake chatbox ((better) incomplete)   Fri Oct 24, 2008 7:13 pm

but how can they mess up a gun made with no spaces?


_______________
I..................I_....I
I..................._I
I...I
I...I
I...I
Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: MY fake chatbox ((better) incomplete)   Fri Oct 24, 2008 7:13 pm

YAY ITS ONLY PARTIALLY FUCKED UP
Back to top Go down
>> Havok <<
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: MY fake chatbox ((better) incomplete)   Sat Oct 25, 2008 4:26 am

wtf iz all this about?! and how come spork posted something WICH I DIDNT SAY.
anyway, I dont know any of those people on that fake chatbox, so theres proof i wasnt there.
Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: MY fake chatbox ((better) incomplete)   Sat Oct 25, 2008 4:28 am

Back to top Go down
>> Havok <<
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: MY fake chatbox ((better) incomplete)   Sat Oct 25, 2008 4:28 am

...yeah...
Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: MY fake chatbox ((better) incomplete)   Sat Oct 25, 2008 4:30 am

sec
Back to top Go down
>> Havok <<
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: MY fake chatbox ((better) incomplete)   Sat Oct 25, 2008 4:31 am

lolwut?
Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: MY fake chatbox ((better) incomplete)   Sat Oct 25, 2008 4:31 am

Chris R. has joined the chat
Chris R.: : D
Chris R.: :/
Saige has joined the chat
Saige: eww its chris
Chris R.: omg its saige yuck
Saige: chris the reason i made a new forum is so you stop bothering me k?
Chris R.: no im not
Saige: chris shut the f--- up you dont have a clue do you
Chris R.: well..
Saige: you call me a b----, and you think ill forgive you? in fact, you've said rude things to me like 3 times... what a friend
Chris R.:.....................
Hucota7 has joined the chat
Hucota7: whats going on
Chris R.:...........
Saige: chris insults me all the time and he expects me to forgive him....
Hucota7: well yeah... chris is kind of a loser
Chris R.: hey!
Saige: lol!
Akmayo has joined the chat
Akmayo: lol hucota
Chris R.: omg
Chris R. has left the chat
Saige: chris is gonna like watch the chat now
Hucota7: ive caught him doing that before
Akmayo: whats chris doing
Akmayo: nvm ill just scroll up
Saige: well anyways... have you seen my new forum yet?
Hucota7: ill check it out
Saige: ok
Akmayo: oh i see what happened xD
Saige: lol
Akmayo: im gonna go get magdiel to come
Saige: ok
Akmayo has left the chat
Saige: dghdkjghd
Hucota7: cool forum
Saige: thx
Saige: did you join
Chris R. has joined the chat
Chris R.: MUHHAHAHAHAHAHAHAHA
Chris R.: I HAVE READ YOUR CHAT
Saige: wow big deal.
Musera has joined the chat
Hucota7: hey musera
Musera:????
Chris R.: GUHDGUIDGIUHDUYEDUYEDUYIGFDKSGHDKGHD HAHA
Saige: chris spamming isnt gonna do anything
Chris R.:fdjkhgjdgd
Chris R.: dhgdghduu
Chris R.: gudhguidhgikdfgiuuuu111
Saige has kicked Chris R. from the chat
Hucota7: musera come to hucota forums with me
Musera: o k
Hucota7 has left the chat
Musera has left the chat
Akmayo has joined the chat
Magdiel has joined the chat
Saige: hey
Magdiel: hello, desu
Akmayo: hes saying desu again... i hate it
Saige: i just thought of something... desu backwards spells "used" lol
Akmayo: XD
Magdiel: lol your right
Sinister96 has joined the chat
Sinister96: wazup
Saige: hey sin : )
Sinister96: hey
Akmayo: are you.........
Saige: what
Akmayo: nvm
Saige: omg
Sinister96: wtf
Magdiel: just wondering but what forum is this anyways
Saige: who knows it just says i joined a chatbox i dunno where the hell we are but i can kick people lol
Sinister96: ooooh lemme try
Sinister96 has kicked Akmayo from the chat
Akmayo has joined the chat
Akmayo: what the hell
Sinister96: i know right
Saige: lol
Magdiel: dont kick me
Sinister96: well whatever forum we're on, it says the admins are saige, diamonddude, jango, me and umm hucota7
Hucota7 has joined the chat
Saige: lol right when u sed that
Sinister96: yea lol
Hucota7: f--- you sinister
Sinister96: what did i do
Hucota7: you called my girlfriend musera retarded
Akmayo: o.o
Magdiel: O.o
Sinister96: and?
Hucota7: grr
Hucota7 has kicked Sinister96 from the chat
Sinister96 has joined the chat
Sinister96: oh yeah? take this hoe
Hucota7 has been banned by Sinister96 from the chat
Magdiel: stop it
Akmayo has left the chat
Saige: omg
Spork has joined the chat
Spork: hey
Chris R. has joined the chat
Sinister96: hey
Sinister96: sup chris
Saige: im not talking to chris
Chris R.: saige im sorry will you forgive me
Sinister96: oh no you dont chris dont do that guilty s--- on saige now
Magdiel: umm
Magdiel: well im bored
Chris R.: what guilty s---
Magdiel has left the chat
Sinister96: thst guilty s--- 6 lines up
Chris R.: i just want her to forgive me
Saige: i gtg... bye sin
Spork: everyone forgot me
Sinister96: later saige
Chris R.: dfgjdghidhgudifghldfg
Sinister96: wtf
Chris R.: thats what she said
Sinister96: not funny
Chris R.: literally
Sinister96: stfu chris i got a real gf and one that actually LIKES me
Chris R.: lol true, true
Spork: chris is retarded
>>Havok<< has joined the chat
>>Havok<<: Cool
Chris R.: shut up havok
Saige has timed out from the chat
>>Havok<<: i dont want to bully you, chris. so im not going to be part of this
Chris R.: u cant bully me
Sinister96: shut up chris
Chris R.: ok
DiamondDude has joined the chat
DiamondDude: Sad
Sinister96: sup
Spork: fomg
>>Havok<<: i would love to stay for the s--- and giggles, but i have to go.
Sinister96: later
Spork: kk
>>Havok<< has left the chat
Spork: fomg sin
Sinister96: what
Spork: im so sporky!!!!
samisam has joined the chat
samisam: hi
Sinister96: avoid talking to samisam
DiamondDude :P
Chris R.: klhgkjfdhgyfdhgujdh
samisam: why
Spork: fomg
Sinister96: your gay
samisam: so?
Tigerdude has joined the chat
Tigerdude:Hey all i just came back from doing something much too good for you
Spork: omg its tigerdude...
Tigerdude: spork i have total control over you so dont try anything, alright?
Sinister96: not on this forum b----
Tigerdude has been banned from the chat by Sinister96
DiamondDude: i wanteed to do that!
Hucota7 has joined the chat
Hucota7: muhahahaha i hacked the chatbox thats how i got back on
Spork: no i bet you just unbanned yourself on the admin panel
Hucota7: omg your good
Chris R.: JOIN LOZ FORUMS I WILL GIVE YOU A REWARD
Sinister96: gayness?
samisam: IM IN!
Chris R.: no, actually, im modding.
samisam: nevermind
Sinister96: hucota
Hucota7: what
Sinister96: no more fighting
Sinister96: jesus is telling me its wrong
Hucota7: fine
SC666 has joined the chat
SC666: I HAVE FINALLY PIGMENTED THE ABILITY TO HACK MUAHAHAH
samisam has been banned by SC666 from the chat
Chris R. has been banned by SC666 from the chat
Hucota7 has been banned by SC666 from the chat
Sinister96: mother f---
Sinister96 has been banned by SC666 from the chat
DiamondDude has been banned by SC666 from the chat
Magdiel has been banned by SC666 from the chat
SC666: TIME TO DESTROY CROSSROAD BETWEEN ALL FORUMS CITY MUAAHAHAHA
Jango has joined the chat
Jango: not so fast
SC666 has been banned by Jango from the chat
Jango has unadminned SC666
Jango has unbanned Hucota7
Jango has unbanned samisam
samisam: YAYS
Jango has unbanned Sinister96
Sinister96: wtf took your ass so long
Jango has unbanned Magdiel
Jango has unbanned DiamondDude
Jango has unbanned Chris R.
Magdiel: o.O
Chris R.: i wonder if sc would have sex with me
Spork: no
Spork: but why the hell didnt he ban me
Tig3rdude has joined the chat
Tig3rdude: because your sexy
Tig3rdude has left the chat
Spork: well that solves it
Sinister96: just another average chatbox adventure
DiamondDude: yep
Hucota7:TO INFINITY AND BEYOND!!!!
Michael Phelps has joined the chat
Michael Phelps: MICHAEL PHEEEEELPS!

The End


Last edited by Sinister 96 on Sat Oct 25, 2008 4:34 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: MY fake chatbox ((better) incomplete)   

Back to top Go down
 
MY fake chatbox ((better) incomplete)
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» Is the chatbox removed?
» Spot the fake smile
» Tricks of the Chatbox
» Fake anti-aim (between thirdperson & firstperson)
» Forum chatbox?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Chat :: General Chat-
Jump to: