HomeHome  PortalPortal  StatsStats  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Leaving

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
coolman1250
High Reputation
High Reputation
avatar


PostSubject: Leaving   Sat Jan 30, 2010 9:12 pm

yeh, I wont be on since im gonna practice for the basketball team next year, and I probally wont be active on the internet for the next 5 years due to life

Some shoutouts:
my fam Sinister, on every site I have the one guy I become good friends with and for yoyogames you're that friend
Havok, you're probally that most loyal admin here and I respect that so cya

for the rest good luck to ya all
Back to top Go down
>> Havok <<
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: Leaving   Sun Jan 31, 2010 1:47 pm

Wow! I'm gobsmacked! It's so sad to see you go! Crying or Very sad
I don't know what to say, other then goodbye my friend! I wish you lots of good luck! Basketball
Check up on here whenever you can!!! (like at a library or something... Wink)
This website will be here when you come back, I'll count on it.

Cya Coolman. afro

_________________
Ħλ۷κ likes cats.
Yeah, I still XD in every other sentance.
Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: Leaving   Sun Feb 21, 2010 11:55 am

Damn.. this was weeks ago and I'm just now seeing it..

Well, I don't know what to say. Good luck with you basketball team coolman, you were a good friend and showed me a lotta cool shit like xat and young jeezy

cya man
Back to top Go down
chrisp19
New Member
New Member
avatar


PostSubject: Re: Leaving   Thu Dec 22, 2011 7:59 am

But why you leaving this forum.
Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: Leaving   Mon Dec 26, 2011 8:53 pm

o.o wtf is a chrisp19 lol
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Leaving   

Back to top Go down
 
Leaving
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Leaving 40k for a while
» I'm leaving FF forever, from today...
» Why Burger King is Leaving Military Bases
» Game crash
» Tip or Wake, that's The question

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Chat :: General Chat-
Jump to: