HomeHome  PortalPortal  StatsStats  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 PENIS BOMB

View previous topic View next topic Go down 

ok ok
barrack obama
40%
 40% [ 2 ]
john mccain
0%
 0% [ 0 ]
hilary clinton
0%
 0% [ 0 ]
huckabee
0%
 0% [ 0 ]
some other faggot
20%
 20% [ 1 ]
Santa Claus
40%
 40% [ 2 ]
Total Votes : 5
 

AuthorMessage
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: PENIS BOMB   Mon Sep 29, 2008 9:01 pm

who would you vote for (or would have voted for if they werent removed from voting cuz their vote amount was shitty)
Back to top Go down
Spork
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: PENIS BOMB   Mon Sep 29, 2008 9:32 pm

some other faggot
Back to top Go down
Chris R.
Great Reputation
Great Reputation
avatar


PostSubject: Re: PENIS BOMB   Mon Sep 29, 2008 10:01 pm

add santa, he is really legible I swear, I saw on fox8.
Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: PENIS BOMB   Mon Sep 29, 2008 10:11 pm

santa isnt real
Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: PENIS BOMB   Mon Sep 29, 2008 10:11 pm

i realized that in 5th grade

i even when i didnt believe in him in 6th grade christmas, i got shit in my stalking and guess why? cuz my parents still think i believe in santa. heh heh
Back to top Go down
Spork
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: PENIS BOMB   Tue Sep 30, 2008 7:09 pm

lol me too....exept...........................................................im not gonna tell!
Back to top Go down
coolman1250
High Reputation
High Reputation
avatar


PostSubject: Re: PENIS BOMB   Tue Sep 30, 2008 9:42 pm

whats with you and the penis jokes?
Back to top Go down
Chris R.
Great Reputation
Great Reputation
avatar


PostSubject: Re: PENIS BOMB   Tue Sep 30, 2008 10:02 pm

A dude changed his name to Santa, idiot
Back to top Go down
>> Havok <<
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: PENIS BOMB   Wed Oct 01, 2008 11:00 am

omg wth iz every1 talking about?
Back to top Go down
Spork
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: PENIS BOMB   Wed Oct 01, 2008 5:45 pm

:P idk
Back to top Go down
Chris R.
Great Reputation
Great Reputation
avatar


PostSubject: Re: PENIS BOMB   Wed Oct 01, 2008 7:00 pm

This old guy legally changed his name to Santa, and went up for prez.
Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: PENIS BOMB   Thu Oct 02, 2008 9:32 am

wtf
Back to top Go down
>> Havok <<
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: PENIS BOMB   Thu Oct 02, 2008 11:29 am

:scratch:
Back to top Go down
Chris R.
Great Reputation
Great Reputation
avatar


PostSubject: Re: PENIS BOMB   Thu Oct 02, 2008 4:45 pm

I'm serious, watch teh newz more
Back to top Go down
Spork
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: PENIS BOMB   Thu Oct 02, 2008 5:35 pm

lol
Back to top Go down
Hucota7
Tightass Mod
Tightass Mod
avatar


PostSubject: Re: PENIS BOMB   Thu Oct 02, 2008 8:01 pm

santa cloz! :P
Back to top Go down
Spork
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: PENIS BOMB   Thu Oct 02, 2008 9:40 pm

yyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh
Back to top Go down
Chris R.
Great Reputation
Great Reputation
avatar


PostSubject: Re: PENIS BOMB   Thu Oct 02, 2008 9:47 pm

Santa FTW
Back to top Go down
Spork
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: PENIS BOMB   Thu Oct 02, 2008 9:56 pm

:P
Back to top Go down
Chris R.
Great Reputation
Great Reputation
avatar


PostSubject: Re: PENIS BOMB   Thu Oct 02, 2008 9:57 pm

Pingas FTW!
Back to top Go down
Hucota7
Tightass Mod
Tightass Mod
avatar


PostSubject: Re: PENIS BOMB   Thu Oct 02, 2008 10:59 pm

o_0 rofl look at my forum in gc. XD XD XD
Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: PENIS BOMB   Fri Oct 03, 2008 8:51 am

ok lol
Back to top Go down
Spork
Tightass Admin
Tightass Admin
avatar


PostSubject: Re: PENIS BOMB   Fri Oct 03, 2008 5:19 pm

look ay my forum i suped it up!
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: PENIS BOMB   

Back to top Go down
 
PENIS BOMB
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» beat the Kamikaze bomb
» Dealing with Farsight bomb
» Password: "Penis" - Your password is too short!
» Dark Eldar CAD Fear Bomb
» 7th - Tau (pulse bomb) vs Dark Olympiad! - 1500pts - Fully Painted

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Chat :: General Chat-
Jump to: