HomeHome  PortalPortal  StatsStats  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 *the big return to SSHC* o.o

Go down 
AuthorMessage
Chris R.
Great Reputation
Great Reputation
Chris R.


*the big return to SSHC* o.o Empty
PostSubject: *the big return to SSHC* o.o   *the big return to SSHC* o.o Icon_minitimeThu Apr 02, 2009 4:11 pm

lol Very Happy hey Sin, hows SSHC doing? I deleted my crap forum since I joined MS&PR2.
Back to top Go down
coolman1250
High Reputation
High Reputation
coolman1250


*the big return to SSHC* o.o Empty
PostSubject: Re: *the big return to SSHC* o.o   *the big return to SSHC* o.o Icon_minitimeThu Apr 02, 2009 5:42 pm

well spork left and we had the biggest fight ever with DDNN, other than that, same old same old
Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
Sinister


*the big return to SSHC* o.o Empty
PostSubject: Re: *the big return to SSHC* o.o   *the big return to SSHC* o.o Icon_minitimeThu Apr 02, 2009 6:06 pm

oh. and ddnn pretty much died and everyone has sex with dragonzrkool's xatbox, but im pretty sure you knew that. welcome back. dont you dare ask for your admin back tho
Back to top Go down
Chris R.
Great Reputation
Great Reputation
Chris R.


*the big return to SSHC* o.o Empty
PostSubject: Re: *the big return to SSHC* o.o   *the big return to SSHC* o.o Icon_minitimeFri Apr 03, 2009 8:26 pm

admin back plocks. xDD ok, I don't really care for admin. So shiet happened with Spork the noob? He is so stupid. I talk to him on MS when I go on my noob chara, and he talks shit there too. fuck him
Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
Sinister


*the big return to SSHC* o.o Empty
PostSubject: Re: *the big return to SSHC* o.o   *the big return to SSHC* o.o Icon_minitimeFri Apr 03, 2009 11:55 pm

im concerned for spork


he plays MS a lot...
Back to top Go down
>> Havok <<
Tightass Admin
Tightass Admin
>> Havok <<


*the big return to SSHC* o.o Empty
PostSubject: Re: *the big return to SSHC* o.o   *the big return to SSHC* o.o Icon_minitimeSat Apr 04, 2009 2:48 am

wtf is that thingy chris has up there?

_________________
Ħλ۷κ likes cats.
Yeah, I still XD in every other sentance.
Back to top Go down
Chris R.
Great Reputation
Great Reputation
Chris R.


*the big return to SSHC* o.o Empty
PostSubject: Re: *the big return to SSHC* o.o   *the big return to SSHC* o.o Icon_minitimeSat Apr 04, 2009 12:55 pm

Sinister 96 wrote:
im concerned for spork


he plays MS a lot...

yea, that fucker plays more then me.
Back to top Go down
coolman1250
High Reputation
High Reputation
coolman1250


*the big return to SSHC* o.o Empty
PostSubject: Re: *the big return to SSHC* o.o   *the big return to SSHC* o.o Icon_minitimeSat Apr 04, 2009 5:02 pm

maple story sucks


at least thats what most of my AIM friends tell me
Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
Sinister


*the big return to SSHC* o.o Empty
PostSubject: Re: *the big return to SSHC* o.o   *the big return to SSHC* o.o Icon_minitimeSat Apr 04, 2009 6:04 pm

maple story and runescape are like an air conditioner

the main purpose of it is to blow.
Back to top Go down
coolman1250
High Reputation
High Reputation
coolman1250


*the big return to SSHC* o.o Empty
PostSubject: Re: *the big return to SSHC* o.o   *the big return to SSHC* o.o Icon_minitimeSat Apr 04, 2009 11:39 pm

please dont tell me you dont think runescape is an actual good game
Back to top Go down
>> Havok <<
Tightass Admin
Tightass Admin
>> Havok <<


*the big return to SSHC* o.o Empty
PostSubject: Re: *the big return to SSHC* o.o   *the big return to SSHC* o.o Icon_minitimeSun Apr 05, 2009 3:26 am

cuz runescape isnt *thumbs up and tothy shiny smile*

_________________
Ħλ۷κ likes cats.
Yeah, I still XD in every other sentance.
Back to top Go down
Spork
Tightass Admin
Tightass Admin
Spork


*the big return to SSHC* o.o Empty
PostSubject: Re: *the big return to SSHC* o.o   *the big return to SSHC* o.o Icon_minitimeWed Aug 19, 2009 9:06 pm

Chris R. wrote:
admin back plocks. xDD ok, I don't really care for admin. So shiet happened with Spork the noob? He is so stupid. I talk to him on MS when I go on my noob chara, and he talks shit there too. fuck him

Seriously. Very Happy

_________________
Very Happy
Back to top Go down
Don
Average Member
Average Member
Don


*the big return to SSHC* o.o Empty
PostSubject: Re: *the big return to SSHC* o.o   *the big return to SSHC* o.o Icon_minitimeThu Aug 20, 2009 1:10 am

Lulz.
Back to top Go down
Enox
Average Member
Average Member
Enox


*the big return to SSHC* o.o Empty
PostSubject: Re: *the big return to SSHC* o.o   *the big return to SSHC* o.o Icon_minitimeThu Aug 20, 2009 11:04 am

Chris R. wrote:
admin back plocks. xDD ok, I don't really care for admin. So shiet happened with Spork the noob? He is so stupid. I talk to him on MS when I go on my noob chara, and he talks shit there too. fuck him

noob

noob

noob

although you know we love you chris, you gotta come up with a better insult than noob DX
Back to top Go down
>> Havok <<
Tightass Admin
Tightass Admin
>> Havok <<


*the big return to SSHC* o.o Empty
PostSubject: Re: *the big return to SSHC* o.o   *the big return to SSHC* o.o Icon_minitimeSat Aug 22, 2009 4:43 am

why isnt this topic deleted yet?! o.O

_________________
Ħλ۷κ likes cats.
Yeah, I still XD in every other sentance.
Back to top Go down
Enox
Average Member
Average Member
Enox


*the big return to SSHC* o.o Empty
PostSubject: Re: *the big return to SSHC* o.o   *the big return to SSHC* o.o Icon_minitimeSat Aug 22, 2009 1:27 pm

also, chris, GET RID OF THE BIG ASS SIG.
Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
Sinister


*the big return to SSHC* o.o Empty
PostSubject: Re: *the big return to SSHC* o.o   *the big return to SSHC* o.o Icon_minitimeSat Aug 22, 2009 3:06 pm

seriously
Back to top Go down
Spork
Tightass Admin
Tightass Admin
Spork


*the big return to SSHC* o.o Empty
PostSubject: Re: *the big return to SSHC* o.o   *the big return to SSHC* o.o Icon_minitimeSun Nov 15, 2009 12:36 pm

>> Havok << wrote:
why isnt this topic deleted yet?! o.O

I don't know, maybe because it puts a smile on my face to see Chris call me a noob. *the big return to SSHC* o.o Icon_biggrin

_________________
Very Happy
Back to top Go down
>> Havok <<
Tightass Admin
Tightass Admin
>> Havok <<


*the big return to SSHC* o.o Empty
PostSubject: Re: *the big return to SSHC* o.o   *the big return to SSHC* o.o Icon_minitimeSat Nov 21, 2009 5:10 pm

lol XD

_________________
Ħλ۷κ likes cats.
Yeah, I still XD in every other sentance.
Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
Sinister


*the big return to SSHC* o.o Empty
PostSubject: Re: *the big return to SSHC* o.o   *the big return to SSHC* o.o Icon_minitimeWed Mar 03, 2010 12:26 am

I've spoke with Chris earlier. He's still a faggot, and he's really full of himself.
Back to top Go down
>> Havok <<
Tightass Admin
Tightass Admin
>> Havok <<


*the big return to SSHC* o.o Empty
PostSubject: Re: *the big return to SSHC* o.o   *the big return to SSHC* o.o Icon_minitimeThu Mar 04, 2010 1:30 pm

Har har! Now that makes this topic worth keeping! XD

_________________
Ħλ۷κ likes cats.
Yeah, I still XD in every other sentance.
Back to top Go down
Sinister
Tightass Admin
Tightass Admin
Sinister


*the big return to SSHC* o.o Empty
PostSubject: Re: *the big return to SSHC* o.o   *the big return to SSHC* o.o Icon_minitimeThu Mar 04, 2010 10:39 pm

Lol
Back to top Go down
LeeRain
New Member
New Member
LeeRain


*the big return to SSHC* o.o Empty
PostSubject: Re: *the big return to SSHC* o.o   *the big return to SSHC* o.o Icon_minitimeTue Aug 24, 2010 6:21 pm

wtf is that thingy chris has up there?
Back to top Go down
Sponsored content




*the big return to SSHC* o.o Empty
PostSubject: Re: *the big return to SSHC* o.o   *the big return to SSHC* o.o Icon_minitime

Back to top Go down
 
*the big return to SSHC* o.o
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Return of the Tentacle
» Enterbay & Medicom's Ultimate Unison Han Solo Endor from Return of the Jedi
» Jessie's Return
» Bionicle's Return
» Return of Chen Zhen [2010] [DVDrip]

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Chat :: General Chat-
Jump to: